Książka „Człowiek na Ziemi” opóźnia się, ale…

Przed miesiącem zapowiedziałem że elektroniczna wersja książki „Człowiek na Ziemi” pojawi się 15 maja. Dziś jest 20 maj, a książki wciąż nie ma. Przeliczyłem się mocno. Byłem i jestem tak pochłonięty różnymi pracami w Barkowie że z trudem znajduję czas by zasiąść do komputera i dokańczać książkę. Prawdę mówiąc udało mi się skutecznie i mimowolnie odwyknąć od komputera i chyba bardzo dobrze mi to teraz służy :)

Książka jest jednak książką. Chcę ją dokończyć i chcę to zrobić najlepiej jak potrafię. Postanowiłem więc publikować kolejne fragmenty książki na specjalnym blogu aby odsłaniać ją stopniowo i dokańczać online w naturalnym dla mnie tempie – tak na bieżąco, na oczach wszystkich zainteresowanych. Oto adres blogu: http://czlowieknaziemi.wordpress.com/

Choć stronka jest jeszcze pusta zachęcam Was do subskrypcji tego blogu. Myślę że treść tej książki może być znacznie ciekawsza jeżeli z Waszej strony pojawiać się będą dodatkowe sugestie i pytania w trakcie publikowania kolejnych fragmentów i rozdziałów.

About Artur Jan Milicki

wolnomyśliciel, społecznik, praktyk i promotor kooperatyzmu, otwartej kultury, ekoosadnictwa, lokalnej samowystarczalności, rozwoju osobistego oraz społecznej i duchowej wolności. Współtwórca „Akademii Bosej Stopy”, autor książki „Człowiek na Ziemi”, naturalny budowniczy, zdun, projektant pieców.

One response to “Książka „Człowiek na Ziemi” opóźnia się, ale…”

  1. Marek Andrzej Żarecki says :

    Witam serdecznie , pomyślałem , że dam Wam ciekawą inspiracje do przeczytania http://boskie-wzorce.blogspot.com/

Skomentuj

