Nowa strona internetowa Akademii Bosej Stopy

Akademia Bosej Stopy doczekała się własnej strony internetowej – oto adres: www.MamaZiemia.pl. Podstawowe informacje już tam się znajdują. Teraz będziemy wypełniać ją merytoryczną treścią.

Tym samym niniejszy blog zmienia swój tytuł na „Ekowioska – Blog Artura” z podtytułem „o życiu w Barkowie, blisko natury, i o współpracy…”

Wydaje mi się że będę teraz tutaj pisał znacznie częściej niż ostatnio i chyba zdecydowanie swobodniej, tak po ludzku, od siebie – bo w końcu będzie to już tylko mój osobisty blog, a nie oficjalna strona jakiegoś projektu :)

Tak czy inaczej cieszę się z nowej strony ABS. Dziękuję w tym miejscu Katarzynie Kułakowskiej za pomoc przy doborze zdjęć na stronę główną… Co, jak co, ale ze zdjęciami i z grafiką komputerową to wciąż jeszcze średnio sobie radzę.

Do napisania niebawem.

About Artur Jan Milicki

wolnomyśliciel, społecznik, praktyk i promotor kooperatyzmu, otwartej kultury, ekoosadnictwa, lokalnej samowystarczalności, rozwoju osobistego oraz społecznej i duchowej wolności. Współtwórca „Akademii Bosej Stopy”, autor książki „Człowiek na Ziemi”, naturalny budowniczy, zdun, projektant pieców.

4 responses to “Nowa strona internetowa Akademii Bosej Stopy”

  1. Lena says :

    Arturze Dzielny, czy będę dostawała powiadomienia jak dotychczas o nowych wpisach, czy muszę się gdzieś zadeklarować jako chętna?
    Od roku dzięki poleceniu mojego znajomego z ogromną ciekawością
    śledzę Twoje poczynania z rosnącym zamiarem dołączenia do Wioski. Może przyda Wam się ogrodnik, ekolog, uzdrowiciel (nieetatowa wiedźma) i ziołolog?
    pozdrawiam serdecznie bardzo _()_

  2. Piotrek says :

    Cześć Artur. Z przyjemnością czytam Twój blog :) Wasze patenty staram się również przeprowadzać na swojej działce. Wasze poczynania skłoniły mnie, do wykonania pewnego doświadczenia z uprawą ryżu, które to doświadczenie chcę zacząć już w tym roku. Wiem, że ta roślina jest wymagająca jeśli chodzi o wodę. A mój teren do podmokłych nie należy. Wpadłem więc na pomysł, aby wykopać dół 10x10m i głęboki na metr. oblepić go gliną, jako warstwa nie przepuszczająca wodę. Zasypać go mułem rzecznym i resztę uzupełnić wodą. Siewki ryżu ma mi załatwić znajomy. Jeśli projekt wypali to chętnie się z wami podzielę :) Pozdrawiam

Skomentuj

